کیمیاگر

من در این حمله ی شب بی تو نمیرم ... مَردَم !

کیمیاگر

من در این حمله ی شب بی تو نمیرم ... مَردَم !

روح جدیدی به کالبدم دمیده شده و تصمیم گرفتم که دوباره وبلاگ نویسی رو از سر بگیرم ...
هرچند میدونم که دیگه اون حس خوبه چندسال پیش که توی بلاگفا داشتم تکرار نمیشه ...
اما واقعا این نوشتنه که بهم آرامش میبخشه ...
میخوام از خودم حرف بزنم ... از روزگارم و ...

سال ۱۴۰۱

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۰۹:۲۲ ق.ظ

امروز ، آخرین روز از سال ۱۴۰۰ من اومدم توی این وبلاگ و آخرین پست رو خوندم

تفاوت خیلی زیادی بین منِ پارسال و منِ امسال وجود داره اینکه امسال من حالم بهتره... هنوز خونه نداریم اما خیالم از تمدید یا جا به جایی خونه راحت تره

منِ امسال اهداف خیلی بیشتری داره و تلاش خیلی بیشتری میخواد بکنه...

منِ امسال ممکنه همین الان که داره مینویسه باردار باشه .......

خیلی حرفی برای گفتن ندارم

فقط میخواد به خودم بگم امسال رو بجنگ

یه کاری کنی که سال دیگه وقتی وبلاگت رو باز کردی و این پست رو خوندی از خودت بینهایت ممنون باشی و پر از حس خوب باشی ......

خدایا نظری از سر لطف به ما بکن تا همین ماه باردار باشم و بچه م رو صحیح و سالم بغل بگیرم.....

 

۰۰/۱۲/۲۹
نیلوفر ka

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">